دانلود KingsRoad – بازی مسیر پادشاهان اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود KingsRoad – بازی مسیر پادشاهان اندروید
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 355
نویسنده : S.A.H

دانلود KingsRoad – بازی مسیر پادشاهان اندروید

KingsRoad یکی از بازی های جدید در ژانر اکشن و نقش آفرینی برای سیستم عامل Android بوده که توسط استودیو Rumble در Google Play عرضه شده است. نیرو های دشمن در حال احاطه یافتن به سرزمین اجدادیتان هستند. این وظیفه شماست تا وارد میدان نبرد شوید و جلویشان را بگیرید. راه دشواری در پیش دارید، چرا که تعدادشان بسیار بالا بوده و از قدرت زیادی هم بهره می برند.

دانلود KingsRoad - بازی مسیر پادشاهان اندروید

برای شروع بازی KingsRoad می توانید یکی از سه کلاس موجود با نام های Knight, Archer یا Mage را انتخاب کنید. پس از این که نوع جنگجویتان را برگزیدید، نوبت به آموزش های مهارت های اولیه او می رسد. در همان ابتدای کار نباید وارد میدان جنگ شوید. چون مهارتی در زمینه جنگی ندارید و بدون شک شکست خواهید خورد. به همین خاطر نیز باید بخش آموزشی را پشت سر بگذارید و به یک جنگجوی واقعی تبدیل شوید. سپس به قلب دشمن نفوذ کرده و نابودشان کنید.

 

آیتم ها و تجهیزات جدیدی را با امتیازاتی که به دست می آورید، از قسمت فروشگاه بخرید. هم چنین این آیتم های KingsRoad قابلیت آپگرید داشته و با صرف امتیازی می توانید سطحشان را بالا تر ببرید. قهرمانی که در اختیار دارید، سطح مشخصی داشته و با نابودسازی هر چه بیشتر سربازان دشمن، Level Up می شود. بخش آنلاین رایگانی هم برای این بازی RPG در نظر گرفته شده است. با اتصال به سرور های جهانی می توان با سایر کاربران متحد شد و اتحادی به وجود آورد. اگر مایل به دوستی با آنان نیستید، بر علیهشان بجنگید. جهانی وسیع و بی پایان در بازی KingsRoad وجود داشته و به هیچ وجه از گشت و گذار در آن خسته نمی شوید. صداگذاری در بخش های مختلف این بازی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. به طوری که باعث افزایش هیجان و جذابیت نبرد ها می شوند.

حجم فایل : ۳۹.۹۵ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۱ یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , اکشن , نقش آفرینی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: