دانلود Lara Croft Relic Run -بازی لارا کرافت اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Lara Croft Relic Run -بازی لارا کرافت اندروید
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 291
نویسنده : S.A.H

دانلود Lara Croft Relic Run -بازی لارا کرافت اندروید

Lara Croft Relic Run از بازی های جدید شرکت SQUARE ENIX Ltd با شخصیت معروف لاراکرافت در سبک Action بوده که بر روی شبکه Google Play به انتشار رسیده است. زمانی که یک توطئه بزرگ، دینا را تهدید می کند، تنها Lara Croft است که می تواند جلوی این فاجعه را بگیرد. با او در مناطق جنگلی و خطرناک همراه شوید و عوامل این توطئه را پیدا کرده و نابود سازید.

دانلود Lara Croft Relic Run -بازی لارا کرافت اندروید

هر چند بازی Lara Croft Relic Run در سبک دوندگی هم می تواند جای بگیرد ولی صحنه های پربرخورد باعث شده تا در میان عناوین اکشن قرار داشته باشد. به طور مثال از اسلحه ها و تجهیزاتی که در دست دارید، استفاده می کتید تا به موجودات جنگلی ضربه بزنید و راه را برای رسیدن به مراحل بعدی باز نمایید. جنب و جوش و هیجان در تمامی قسمت ها موج می زند و همیشه در حال حرکت هستید. شاید سرعت حرکت کم یا زیاد شود ولی در کل نمی توانید بایستید.

 

مکان هایی که در آن به ماجراجویی می پردازید، قدیمی هستند و در برخی از مواقع از معماری کلاسیک برای طراحیشان کمک گرفته شده است. دایناسورها از جمله موجوداتی هستند که در Lara Croft Relic Run سر راهتان قرار دارند و اگر مایل به گذر از این مسیرها هستید، باید نابودشان کنید. T-Rex نوعی از این دایناسورهاست که به عنوان Boss Fight برای یک مرحله قرار داده شده و قدرت و سرعت عملی بسیار بالایی دارد. برای مبارزه با چنین موجوداتی باید با سرعت بالایی حرکت کنید و ضربات مداومی را به آنان وارد کنید. Health Point یا میزان سلامتی این غول های پایانی زیاد بوده و در صورتی که مورد حمله شان قرار نگیرید، حداقل چندین دقیقه زمان نیاز دارید تا آن ها را به قتل برسانید. گرافیک بازی Lara Croft Relic Run در سطح مناسبی بوده و به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده و نمره ۴.۷/۵ در گوگل پلی، نشانگر رضایت کاربران از آن می باشد.

حجم فایل : ۲۱.۱۳ و ۶۶.۴۳ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , دیگر سبک ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: