دانلود Minions Paradise – بازی بهشت مینیونها اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 319
نویسنده : S.A.H

دانلود Minions Paradise – بازی بهشت مینیونها اندروید

Minions Paradise یکی از بازی های جدید کمپانی مشهور ELECTRONIC ARTS در سبک Casual می باشد که برای سیستم عامل اندروید در شبکه گوگل پلی انتشار یافته است. با مینیون های دوست داشتنی انیمیشن Despicable Me به جزیره ای گرمسیر سفر کرده و در فصل تابستان در آن جا خوش بگذرانید. هدایت تمامی اعضای گروه بر عهده شما بوده و باید امکانات رفاهی برایشان فراهم سازید.

دانلود Minions Paradise - بازی بهشت مینیونها اندروید

برای رسیدن به این جزیره در بازی Minions Paradise سوار بر کشتی کروز می شوید و لحظات خوبی هم در حین سفر خواهید داشت. پس از این که به مقصد رسیدید، وسایلی را که از شهر با خود به همراه برده اید، بچینید و امکانات اولیه را برای خوش گذرانی به وجود بیاورید. اما بعد از مدتی، تفریحات قبلی برای مینیون ها کسل کننده خواه شد و باید به فکر تفریح جدیدی باشید! این به خلاقیت بازیکن بستگی دارد که بتوانید تا چه حدی مینیون ها را سرگرم نگه دارد.

 

در صورت رضایت این کاراکتر های بامزه، امتیازی به حساب کاربریتان اضافه می گردد و با به کارگیری این امتیازات می توانید آیتم های جدیدی را از طریق فروشگاه تهیه کنید. هر موقعی که این وسایل را از فروشگاه Minions Paradise سفارش دادید، در عرض چند ثانیه با هواپیما برایتان ارسال خواهند شد. به طور کلی می توان گفت که باید تمامی تلاشتان را بکنید تا این جزیره خشک و بی روح را به یک مکان خارق العاده و بهشت مانند تبدیل نمایید. نقشه ای از این جزیره در اختیارتان بوده و در صورت تمایل می توانید به همراه چمعی از مینیون ها به ماجراجویی در بخش های جنگلی بپردازید. خلاقیت و نوآوری در بازی Minions Paradise حرف اول را می زنند و در صورتی که از هوشتان بهره نبرید، قادر به ایجاد تفریحات جذاب برای Minion ها نخواهید بود. پس خود را برای خوش گذرانی در این مکان دورافتاده آماده کنید!

حجم فایل : ۳۹.۰۷ و ۷۶.۹۷ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۳.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Data



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , دیگر سبک ها , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: