دانلود Titan Souls – بازی ارواح غول پیکر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Titan Souls – بازی ارواح غول پیکر
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 296
نویسنده : S.A.H

دانلود Titan Souls – بازی ارواح غول پیکر

Titan Souls نام بازی جالبی با گرافیک پیکسلی در سبک پلتفرمر و ماجرایی برای PC بوده که توسط کمپانی Devolver Digital بر روی استیم قرار گرفته است. داستان مربوط به کمانداریست که به یک شهر متروکه برای ماجراجویی سفر می کند. اما بعد از این که وارد این شهر می شود، با موجودات غول پیکری مواجه می شود که تنها وسیله دفاعیش، یک کمان می باشد.

دانلود Titan Souls - بازی ارواح غول پیکر

به این کاراکتر در بازی Titan Souls کمک کنید تا بتوانید از دست این موجودات جان سالم به در ببرد. سطح سختی یا Difficulty این عنوان بسیار بالا بوده و برای به اتمام رساندن حتی مرحله اول، نیاز به زمان زیادی دارید. بدین معنی که به سختی می توانید در تجربه اول به مرحله بعدی راه پیدا کنید. البته بعد از این که با کنترل و حرکات آشنا شوید، کمی با محیط وفق پیدا خواهید کرد. این بازی جذاب به شدت برای Hardcore Gamer ها پیشنهاد می شود!

 

در این شهر غریب، اسرار زیادی نهفته شده و باید با دقت به اطرفتان بنگرید تا بتوانید آنان را کشف کنید. همان طور که ذکر شد، در Titan Souls فقط می توانید با تیر و کمان به سمت دشمنان حمله کنید و سلاح خاص دیگری ندارید. البته آیتم هایی هستند که به کمکتان می آیند ولی اسلحه به حساب نمی آیند. با جمع آوری امتیاز می توان قدرت این کمان را بهبود بخشیده و کارایی بهتری از آن دریافت نمایید. جهانی که با آن روبرو هستید، به کلی از پیکسل ها تشکیل شده اند و شاید در دیدگاه اول، ساده به نظر برسند. اما با خلاقیت و زیبایی خاصی طراحی شده اند و بازیکن را مجذوب خود می کنند. اگر از دوستداران عناوین پلتفرمر با گرافیک ساده هستید اما مهم ترین ملاکتان گیم پلی و حتی صداگذاری می باشد، به هیچ وجه نباید بازی Titan Souls را از دست بدهید. چرا گه توانسته امتیازاتی خوبی همچون ۸/۱۰ از وبسایت IGN دریافت کند.

:Minimum System Requirements

OS: Windows Vista/7/8

Processor: 2.0 Ghz i5 or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 1GB Video RAM

DirectX: Version 10

Hard Drive: 400 MB available space

 

حجم فایل : ۱۸۱.۵۴ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: بازی هاpc , ماجراجویی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: